شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا برای محاسبه تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی باید مبلغی پرداخت کرد؟ 

نویسنده: دنیا ذاکری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/2 ساعت 14:00:00 بازدید: 346 امتیاز 0 از 0 نظر

تا به اینجا در مورد تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی و نحوه ی محاسبه ی آن برای سفارشات مختلف سخن گفتیم. اما یک سوال مهم که در اینجا باید به آن پرداخته شود این است که دقیقا  روند محاسبه ی آن چگونه است و آیا روش محاسبه آنلاین یا صدور فاکتور آن به صورت مجازی یا حضوری هزینه ای دربر دارد یا خیر؟ بسیار پیش می‌آید که این سوال به شیوه ها و قالب های مختلف توسط مشتریان و کاربران از کارشناسان ایران تایپیست سوال می‌شود و پاسخ آن قطعا خیر است به این خاطر که خدمات محاسبه هزینه برای پرداخت توسط مشتری ابدا شامل هزینه نیستند. این در واقع یکی از جمله هدایا ایران تایپیست به مشتریان است.

لازم به ذکر است که فاکتور مربوط به تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی برای بررسی مشتری در کمترین زمان ممکن صادر می‌شود تا مشتری در اسرع وقت برای پرداخت و شیوه آن تصمیم بگیرد و سفارش را پیگیری کرده یا بعد از مطرح کردن پرسش هایی در این باب، پرداخت ِخود را انجام دهد. شما می‌توانید سوالات خود را در این مورد از کارشناسان و متخصصان ما در ایران تایپیست بپرسید. سعی بر این است که به همه آنها به طور کامل و دقیق پاسخ داده شود. شما بعد از دریافت فاکتور تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی قبل از پرداخت هزینه، می‌توانید به طور دقیق به بررسی جزئیات و ریز هزینه های مرتبط با آن بپردازید. در این فاکتور کلیه اطلاعاتی که می‌بایست درج شود تا شما را به یک ذهنیت شفاف و دقیق از هزینه ای که باید بپردازید، قرار داده شده است. محاسبه هزینه سفارش براساس تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی توسط مترجم انجام می شود و توسط فاکتور هایی است که در مورد آنها سخن گفتیم؛ مواردی مثل زمان، زمینه ترجمه و تعداد کلمات.

آیا برای محاسبه تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی باید مبلغی پرداخت کرد؟ 

ترجمه انگلیسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه اسپانیولیهزینه ترجمه صوتی، تصویریهزینه اعزام مترجم به محل

سوالات متداول

خیر، هزینه طبق معیار های استاندارد محاسبه می شود.

زمان تحویل (فوری، نیمه فوری، عادی)/ حجم (تعداد کلمات)/ نوع ترجمه (تخصصی، عمومی).

خیر، رایگان است.

در کمتر از 5 دقیقه فاکتور صادر میگردد.


نویسنده: دنیا ذاکری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/2 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 346 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی محاسبه آنلاین هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی محاسبه اینترنتی نرخ ترجمه انگلیسی به فارسی محاسبه فوری قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی برآورد فوری تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :